середа, 30 жовтня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
 Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
 самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
 обмежити кількість критеріїв до необхідних;
 залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
 написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Немає коментарів:

Дописати коментар